Bevel z Vertexa
Bevel z Vertexa - otwór
Cycles - mniej sampli do tego renderu
Displacement - Jak prawidłowo aktywować Node? (1:04)
Edge Slide (narzędzie Edit Mode) (0:53)
Ekstruzja indywidualna (Faces)
Emulate Numpad (0:47) - symulacja klawiatury numerycznej
EXR - pliki multigraficzne
Folow Path (ruch po ścieżce)
Kamera - ruch po ścieżce (2:02)
Koncentryczne ustawienie obiektów na scenie (SHIFT S 5)
Krzywa Beziera - Jak wyprostować? (0:41)
Kształtowanie listka z pliku PNG
Merge Vertices - narzędzie do scalania Vertexów w jeden (0:37)
Mniej sampli do renderu Cycles
Node Wrangler - rodzaj automatyzacji - można używać skrótu Ctrl + T
Nody i Shadery (OBJECT) (2:02)
Mapy przygotowanych Nodów i Shaderów:
OpenGL vs DirectX (1:00)
Osie współrzędnych: GLOBAL - LOCAL - NORMAL (2:00)
Plain Axes - osie które można przypisać do obiektu (w celu modyfikacji) (1:17)
Poke Faces (dzielenie na cząstki)
Przyciąganie magnetyczne
Przyłączanie liści do drzewa
Przywracanie ustawień fabrycznych
Render - mniej sampli
Ruch po ścieżce (Folow Path)
Ruch po ścieżce (wybór z menu)
Shadery i Nody (WORLD) (1:27)
Slash
z klawiatury - wyłączanie nieaktywnej części sceny
Separowanie elementów podziału (Alt + M)
Simple Deform (modyfikator) - spirala - skręcanie obiektu
Skalowanie XY
Strona ambientCG - materiały i ich cechy
(
ambientcg.com
)
Strona cc0-textures - materiały i ich cechy
(
cc0-textures.com
)
Strona Poly HAVEN - HDRIs, tekstury, modele 3D
(
polyhaven.com
)
Tworzenie grup przy pomocy Weight Paint
Ustawienia fabryczne
Usuwanie Edge (Dissolve Edges)
Usuwanie LoopCut
Weight Paint
WODA - Jak uformować taflę?
WODA - Jak uzyskać właściwości cieczy?
Jak wkonać film bez tła?
Film bez tła - część 1 - SHADERY (1:47)
Shadery i Nody - połączenia
Film bez tła - część 2 - pliki PNG (1:22)
Film bez tła - część 3 - wybór i wypalanie formatu (2:00)