• Bevel z Vertexa
  • Bevel z Vertexa - otwór
  • Cycles - mniej sampli do tego renderu
  • Displacement - Jak prawidłowo aktywować Node? (1:04)
  • Edge Slide (narzędzie Edit Mode) (0:53)
  • Ekstruzja indywidualna (Faces)
  • Emulate Numpad (0:47) - symulacja klawiatury numerycznej
  • EXR - pliki multigraficzne
  • Folow Path (ruch po ścieżce)
  • Kamera - ruch po ścieżce (2:02)
  • Koncentryczne ustawienie obiektów na scenie (SHIFT S 5)
  • Krzywa Beziera - Jak wyprostować? (0:41)
  • Kształtowanie listka z pliku PNG
  • Merge Vertices - narzędzie do scalania Vertexów w jeden (0:37)
  • Mniej sampli do renderu Cycles
  • Node Wrangler - rodzaj automatyzacji - można używać skrótu Ctrl + T
  • Nody i Shadery (OBJECT) (2:02)
  • Mapy przygotowanych Nodów i Shaderów:
     
  • OpenGL vs DirectX (1:00)
  • Osie współrzędnych: GLOBAL - LOCAL - NORMAL (2:00)
  • Plain Axes - osie które można przypisać do obiektu (w celu modyfikacji) (1:17)
  • Poke Faces (dzielenie na cząstki)
  • Przyciąganie magnetyczne
  • Przyłączanie liści do drzewa
  • Przywracanie ustawień fabrycznych
  • Render - mniej sampli
  • Ruch po ścieżce (Folow Path)
  • Ruch po ścieżce (wybór z menu)
  • Shadery i Nody (WORLD) (1:27)
  • Slash z klawiatury - wyłączanie nieaktywnej części sceny
  • Separowanie elementów podziału (Alt + M)
  • Simple Deform (modyfikator) - spirala - skręcanie obiektu
  • Skalowanie XY
  • Strona ambientCG - materiały i ich cechy (ambientcg.com)
  • Strona cc0-textures - materiały i ich cechy (cc0-textures.com)
  • Strona Poly HAVEN - HDRIs, tekstury, modele 3D (polyhaven.com)
  • Tworzenie grup przy pomocy Weight Paint
  • Ustawienia fabryczne
  • Usuwanie Edge (Dissolve Edges)
  • Usuwanie LoopCut
  • Weight Paint
  • WODA - Jak uformować taflę?
  • WODA - Jak uzyskać właściwości cieczy?


  • Jak wkonać film bez tła?
  • Film bez tła - część 1 - SHADERY (1:47)
  • Shadery i Nody - połączenia
  • Film bez tła - część 2 - pliki PNG (1:22)
  • Film bez tła - część 3 - wybór i wypalanie formatu (2:00)