Blender 2.9x/3.xx - infografika
Blender 2.8x - infografika
Blender 2.7x - infografika
Blender - skróty oficjalne (ang.)
Blender - skróty - wersja mini (pl)
Blender - słowniczek skrótów (189)
Druk 3D (tylko filmy)
Klawiatura ze skrótami (grafika)
Narzędzia programu Blender (232)
Słowniczek - grafika 3D (29)
Słowniczek pojęć związanych z Blenderem (11)
Ustawienia startowe Blendera
Ważne pojęcia związane z technologią 3D
Zamiana pliku SVG to STL




01/ Szkoła Blendera 2.92 - Ustawienia Welcome Screen'u nowej wersji programu (0:40)
02/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Widok GENERAL (0:39)
03/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Edit Mode (1:20)
04/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Osie X-Y-Z (0:53)
05/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Viewport - poruszanie się (1:03)
06/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Move (Object Mode) (1:47)
07/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Rotate (Object Mode) (0:58)
08/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Scale (Object Mode) (1:14)
09/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Panel Transform (Object Mode) (1:52)
10/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Podstawy modelowania (Edit Mode) (3:48)
11/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Loop Cut (Edit Mode) (1:44)
12/ Szkoła Blendera 2.91.2 - Auto Smooth BONUS: kursor w środku układu współrzędnych (1:37)
 DZBANEK:
13/ Szkoła Blendera 2.92 - Narzędzie SPIN - bryła obrotowa - formowanie dzbanka (2:23)
14/ Szkoła Blendera 2.92 - Modyfikator SOLIDYFY - pogrubienie ścianek dzbanka (0:36)
15/ Szkoła Blendera 2.92 - Narzędzie SPIN - bryła obrotowa - formowanie ucha dzbanka (3:16)
16/ Szkoła Blendera 2.92 - Edycja proporcjonalna - formowanie dziobka dzbanka (1:44)
17/ Szkoła Blendera 2.92 - formowanie podstawy dzbanka i jego wygładzanie (1:56)
18/ Szkoła Blendera 2.92 - nadawanie materiału - szklany dzbanek (1:06)
19/ Szkoła Blendera 2.92 - oświetlanie sceny - dzbanek (2:11)
20/ Szkoła Blendera 2.92 - renderowanie obrazka - dzbanek (2:25)
 TABORETY I KRZESŁA:
21/ Szkoła Blendera 2.93.4 - Taborety i krzesła (2:25)
 KOSTKA DO GRY:
22/ Szkoła Blendera 2.93.5 - Kostka do gry - cały film (11:31)
 KOSTKA RUBIKA:
23/ Kostka Rubika - cały film (8:04)
 UV Mapping:
24/ Kostka do gry - UV Mapping wraz z animacją (4:33)
25/ Globus - UV Mapping wraz z animacją (2:35)

01/ Blender 3.6.2 - Wprowadzenie kolory i animacja (7:39)
02/ Blender 3.6.2 - Animacja kostki oraz nadawanie koloru (5:19)
03/ Blender 3.6.2 - Animacja torusa - kolor i skala (2:44)